Szakszuka - ciepłe, zdrowe śniadanie.

Szakszuka

 

Składniki

  • pomidory w puszce 200g ( ½ op.) lub pomidory świeże bez skóry 200g
  • cebula 30g 1, 5łyżki pokrojonej
  • papryka 40g 2 łyżki pokrojonej
  • sól, pieprz, zioła prowansalskie
  • 2 jajka
  • olej 5ml (1 łyżeczka)

Przygotowanie szakszuki:

Cebulę i paprykę przesmaż na oleju. Następnie dodaj pomidory. Całość wymieszaj. Wbij 2 jajka, przykryj, smaż aż jajko się zetnie. Podaj np. z pieczywem. 

Wartość odżywcza ( bez pieczywa) : 277kcal, w tym białko 17g, tłuszcz 16g, węglowodany 18g.

dietetyk-wyszkow

Jestem Absolwentką Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wykształcenie to pozwoliło mi uzyskać obszerną wiedzę, związaną nie tylko z zagadnieniami dietetycznymi,
 ale z szeroko pojętą wiedzą o żywności i żywieniu, m.in. o produkcji żywności i procesach technologicznych. Znajomość tych wszystkich zagadnień pozwala mi na kompleksowe podejście do tematu żywienia człowieka.  Poradnię prowadzę od 2013 roku. Swoją wiedzę poszerzam w trakcie szkoleń, seminariów prowadzonych przez renomowane firmy i instytucje.

 

Facebook

Najnowsze wpisy

Czas na zmiany!

Skontaktuj się już dziś

poradnik sniadaniowy

NOWOŚĆ! EBOOK
Praktyczne przepisy na szkolne śniadanie dla Twojego dziecka.